کد خبر: هجمه-علیه-جامعه-پزشکی-بی-دلیل-نیست
۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰

رییس جامعه جراحان کشور در خصوص هجمه های اخیر علیه جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: این هجمه ها بر علیه جامعه پزشکی بی دلیل نیست.

 

دکتر ایرج فاضل در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهار داشت: روز پزشک برای یادآوری به مردم و شناخت آنها است؛ پزشکی از بدو تاریخ تاکنون بوده بنابراین همیشه روز پزشک است و مردم هم به اندازه کافی با پزشک و پزشکی آشنا هستند.

رییس جامعه جراحان کشور در ادامه در خصوص هجمه های اخیر علیه جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: این هجمه ها بر علیه جامعه پزشکی بی دلیل نیست.

وی اضافه کرد: مسائلی که طی سال های اخیر مطرح شده متأسفانه به این هجمه ها دامن زده و لطمه خوردن به اعتماد مردم و پزشکان را در پی داشته است.

نماینده وزیربهداشت در شورای عالی نظام پزشکی تصریح کرد: در پی هجمه ها مقدار زیادی کارهایی انجام شده که آنها را می توان ریشه اختلالات اجتماعی دانست.

وی با بیان این که هجمه علیه جامعه خدوم و زحمتکش جامعه پزشکی اعتماد را که بی نهایت مهم است نیز خدشه دار کرده، تأکید کرد: بنابراین باید در رفع بی اعتمادی ها و این نوع تعاملات اجتماعی نه در تأیید و تشدید آنها بلکه در از بین بردنشان فعالیت داشته باشیم.

 

کد خبرنگار: 410100

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha