کد خبر: نتیجه-محور-بودن،-دغدغه-جدی-برگزار-کنند
۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲

دبیر شورای سیاستگذاری دومین رویداد ملی اینوتک سلامت، معرفی هسته‌ها و شرکت‌های فناور جهت شرکت های زیر مجموعه، ایجاد فضای ارتباطی با مربیگری برای شرکت‌ها و هسته‌های فناور وارتباط با شرکت‌های بازارساز و تبادل گر فناوری محصولات دانش بنیان حوزه سلامت و شبکه‌های اطلاع رسانی بازاریابی و فروش را از ویژگی‌های رویداد اینوتک سلامت برشمرد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر لادن گیاهی دبیر شورای سیاستگذاری دومین رویداد ملی اینوتک سلامت گفت: در دومین رویداد ملی اینوتک سلامت سعی می‌شود برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها به نحوی برگزار شود که شرکت کنندگان به پاسخ سوال‌هایشان برسند و درباره روند تبدیل ایده به تجاری سازی اطلاعات لازم را کسب کنند.

 وی با شاره به این‌که از مهمترین اهداف این رویداد فراهم کردن فضای کارآفرینی در کشور است، عناوین پانل‌های دومین رویداد اینوتک سلامت را شامل "الگوهای قابل بهره‌برداری برای زیرساخت‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها نسل سوم کارآفرین"، "حوزه سلامت پروتوتایپ تا بازار در تجهیزات پزشکی"، "پروتوتایپ تا بازار در فرآورده‌های دارویی و زیستی"، "گردشگری سلامت (چالش‌ها و فرصت‌ها)"، "فناوری اطلاعات و سلامت (چالش‌ها و فرصت‌ها)"، "مدل‌های مشارکت ویژه شرکت‌های نوپا" و "حقوق مالکیت معنوی" اعلام کرد.

وی افزود: در این رویداد سعی ما بر این است که شرکت‌های فناور و هسته‌ها وتیم‌های کارآفرینِ دارای فناوری‌های نوظهور زود بازده و برتر در حوزه سلامت، شناسایی و جذب شوند.

گیاهی ادامه داد: همچنین برای ایجاد فضای ارتباطی و تبلیغاتی، نمایشگاه جانبی در رویداد خواهیم داشت.

وی معرفی هسته‌ها و شرکت‌های فناور جهت شرکت های زیر مجموعه، ایجاد فضای ارتباطی با مربیگری برای شرکت‌ها و هسته‌های فناور وارتباط با شرکت‌های بازارساز و تبادل گر فناوری محصولات دانش بنیان حوزه سلامت و شبکه‌های اطلاع رسانی بازاریابی و فروش را از دیگر ویژگی‌های رویداد اینوتک سلامت برشمرد.

دومین رویداد ملی اینوتک سلامت با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و پژوهشگاه ابن سینا از نوزدهم تا بیست و یکم آبان ماه امسال در تهران برگزار می ‌ود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر و ثبت نام به سایت این رویداد به آدرس www.inotechsalamat.com  مراجعه کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha