کد خبر: معاون-تربیت-بدنی-استان-آذربایجان-غربی
۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۸:۳۲
معاون تربیت بدنی استان آذربایجان غربی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش ، با حکم «سیدحسن طباطبائی»رئیس فدراسیون کاراته، «رضا میدان رو» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته در رده نوجوانان منصوب شد.

«رضا میدان رو» با 13 سال سابقه کار در مدارس استان دارای کارشناسی ارشد فیزیولوژی  با گرایش ورزشی از دانشگاه ارومیه است که در فاصله زمانی سال 91 تا 94 در این دانشگاه تحصیل کرده است.

وی از سال 90 تا 96 دبیر هیئت کاراته استان بوده و از سال 96 نیز نائب رییس هیئت کارانه استان است.

وی مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان امید بوده و دارای مدرک درجه یک مربیگیری و کمربند دان هفت از فدراسیون کاراته است.

میدان رو دارای کارت مربیگری درجه 3 هندبال و در کنار آن کارت درجه 3 مربیگری تنیس روی میز و کارت مربیگری فوتسال درجه 3 کشوری است.

میدان رو دارای رتبه اول مسابقات جهانی کاراته در سبک شیتوریو در تهران و مقام سوم مسابقات جهانی کاراته کشور روسیه در شهر مسکو است.

از جمله 10 ها افتخارات کسب شده توسط وی می توان کسب مقام اول مسابقات انفرادی و تیمی بین المللی کاراته کشور سریلانکا شهر کلمبو اشاره کرد.

همچنین وی دارای مقام اول مسابقات انفرادی و تیمی بین المللی کشور چین و مقام سوم مسابقات انفرادی و بین المللی کشور ترکیه را داراست.

میدان رو دارای مقام اول مسابقات انفرادی بین المللی کشور اذربایجان و قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور است.

همچنین وی دارای چهار مقام اول و دومی در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی و دو مقام اول تیمی مسابقات کشوری است.

کسب سه مقام قهرمانی مسابقات کارگران کشور ، کسب عنوان قهرمانی آسیا با 3 طلاو 7 برنز، کسب عنوان سومی جهان با یک طلا و 2 برنز در مسابقات جهانی اسپانیا، شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی و کسب عنوان قهرمانی با 6 طلا و یک نقره و یک برنز نیز از دیگر موفقیتهای وی است.

حضور در مسابقات قهرمانی اسیایی ازبکستان و کسب عنوان قهرمانی آسیا، حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امارات و کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا با 2 طلا و 2 نقره و 3 برنز ، شرکت در مسابقات جهانی اندونزی و کسب مقام سومی با سه برنز و یک طلا، شرکت در مسابقات اندونزی و کسب مقام نائب قهرمانی با 2 طلا و 6 برنز، شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان و کسب عنوان قهرمانی با 3 طلا و یک نقره از سالهای 91 تا 96 از فعالیتهای ورزشی وی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha