کد خبر: لیندزی-گراهام-فشار-بر-جورجیا-برای-از-بی
۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
لیندزی گراهام فشار بر جورجیا برای از بین بردن آرای قانونی را انکار می‌کند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Huffpost، سناتور لیندزی گراهام (R-S.C) ادعای فشار آوردن به وزیر خارجه جورجیا برای یافتن راه‌هایی برای بیرون انداختن آرا قانونی را رد كرد و روز دوشنبه به خبرنگاران گفت كه مسخره است كه گفتگوی آن‌ها را اینگونه تفسیر كنید. گراهام یکی از جمهوری خواهان که ادعاهای بی‌اساس دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال خروج از کاخ سفید در مورد تقلب در انتخابات 3 نوامبر را احمقانه جلوه می‌دهد، پس از مصاحبه وزیر امور خارجه جورجیا با راف رافنسپرگر با واشنگتن پست در مورد این موضوع اظهار داشت که گراهام روز جمعه از او پرسید آیا رافنسپرگر می‌تواند همه برگه‌های رای گیری از طریق نامه پستی در شهرستان‌هایی را که دارای نرخ بالاتری از مشکلات مطابقت با امضا هستند را بیرون بیاندازد. گراهام رئیس کمیته قضایی سنا، سخنان وی را تکذیب کرد.

لیندزی گراهام حرف دیگران را انکار می‌کند!

لیندزی گراهام گفت: من فکر می‌کنم که این فقط مسخره است. اگر با آن مکالمه احساس خطر کند، با مشکلی روبرو شده است. من واقعاً فکر کردم که این مکالمه خوبی است. سناتور لیندزی گراهام و ترامپ وی درباره اظهارات رافنسپرگر گفت: من هرگز چنین چیزی نگفتم. من گفتم: آیا شما به عنوان وزیر امور خارجه قدرت دارید که نیاز به تأیید دو طرفه امضا داشته باشید، زیرا اکنون آن‌ها این کار را نمی‌کنند. آنچه من می‌خواهم ببینم در سراسر کشور اتفاق می‌افتد، اگر ما می‌خواهیم از رای گیری نامه‌ای استفاده کنیم ... موضوع این است که وقتی صحبت از تأیید امضاها می‌شود، شما روندی دو طرفه دارید که هر دو طرف می‌توانند امضا را ببینند. اگر در مورد معتبر بودن یا نبودن آن اختلافی وجود دارد، آن را در نوعی سیستم درخواست تجدیدنظر قرار می‌دهید. رافنسپرگر، یک جمهوری خواه، به پست گفت که برای او کاملاً روشن است که گراهام به او پیشنهاد می‌کند راهی برای بیرون انداختن آرا پیدا کند. وی گفت: مطمئناً به نظر می‌رسید که او می‌خواهد این کار را انجام دهد. پس از پاسخ گراهام، وی بر گفته خود در CNN ایستاد. وی گفت: مفهوم این موضوع این است: سخت نگاه کنید و ببینید چند رأی می‌توانید بیاندازید.

شکست ترامپ، جنجالی مانند زمان رئیس جمهوری خود ایجاد کرده است!

از زمانی که ترامپ پیشنهاد خود را برای انتخاب مجدد از دست داد، گراهام بخشی از گروه GOP بود که در مورد صحت روند انتخابات سوال می‌کند و از رسانه‌ها به دلیل خواستار نام برنده بر اساس نتایج منتشر شده توسط ایالات، خشم خود را ابراز می‌کند، علیرغم اینکه در همه انتخابات مدرن چنین است. به عنوان مثال، در سال 2016، هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات، فردای انتخابات، بر اساس پیش بینی آرا، باخت را به ترامپ پذیرفت، حتی اگر در چند ایالت چند روز یا حتی هفته‌های دیگر فاصله داشت. گراهام هفته گذشته در فاکس نیوز گفت: این یک انتخابات قابل رقابت است. رسانه‌ها تصمیم نمی‌گیرند که چه کسی رئیس جمهور می‌شود. اگر آن‌ها این کار را می‌کردند، شما هرگز یک رئیس جمهور جمهوری خواه برای همیشه نخواهید داشت.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha