کد خبر: فیاضی-بدزین-هفته-به-هفته-بهتر-می‌شود-د
۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، پوریا فیاضی در مورد شرایط تیم والیبال بدزین در لیگ لهستان موسوم به پلاسلیگا اظهار داشت: ما تاکنون در بازی‌های خود موفق به کسب پیروزی نشده‌‌ایم؛ حتی یک امتیاز هم کسب نکرده‌ایم. با این حال من فکر می‌کنم که ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد. 5 بازی ابتدایی ما 5 تیم قدرتمند بود و باید به این موضوع هم توجه کرد.

وی ادامه داد: دخترم به دلیل اینکه باید به مدرسه می‌رفت در ایران مانده است، اما من بسیار به او فکر می‌کنم و دلتنگش هستم. دلم می‌خواهد یک روز او هم به لهستان بیاید تا بتواند زیبایی‌های اینجا را ببیند. من بهترین بازیکن جهان نیستم، اما دوست دارم وقتی دخترم عکس‌هایم را به دوستانش نشان می‌دهد بگوید این پدر من است و در تیم ملی و یک لیگ قدرتمند خارجی بازی می‌کند.

پوریا فیاضی در سال 2014 رباط صلیبی پاره کرد که از این اتفاق به بدترین تجربه زندگی ورزشی‌اش یاد می‌کند. او در این خصوص گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت مجبور شدم تنها خود را درمان کنم. تسلیم نشدم و با صبر و حوصله توانستم به شرایط ایده‌آل بازگردم. والیبال کار و زندگی من است و بسیار دوستش دارم. باید این کار را ادامه دهم، چون نمی‌توانم رویای کودکی‌ام را رها کنم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha