کد خبر: ضرورت-مشارکت-پرستاران-در-انتخاباتاز-ک
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در شرایط جاری کشور، ضرورت مشارکت وسیع توده های مردم، تشکل ها، احزاب و اصناف در راستای سهیم شدن در تصمیم گیری های کلان کشوری و رسیدن به آرمان های والای جامعه عدالت محور، امری بسیار مهم بوده که نمادی از اقتدار، همبستگی و وحدت ملی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پرستاري ، طاهره زاهدصفت در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در موضوع انتخابات، تصریح کرد: بی شک این مشارکت به شکل آگاهانه برای انتخاب فرد اصلح با احساس مسئولیت و توجه به آن به عنوان عنصر تعیین کننده در آینده کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. داشتن بینشی درست از کاندیدا و توجه به طرح ها، برنامه ها و عقاید آنان به این مشارکت هویتی واقعی می بخشد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: در این میان جامعه شریف پرستاری که همیشه با هدف ارتقای بهینه خدمات صادقانه در مراقبت ، حامی سلامت روحی و روانی آحاد مردم بوده و هست، بیش از هر زمان خود را مکلف به حضور فعال در صحنه سیاسی و اجتماعی دانسته و ضمن همراهی و حمایت از کلیه کاندیدای محترم پرستار شورای شهر در سراسر کشور فعالیت خود را در انتخابات ریاست جمهوری تداوم می بخشد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است برای داشتن یک سیستم قانون مدار که حافظ حقوق مدنی و سیاسی و امنیت همه جانبه ی ملت شریف ایران باشد، مشارکت آگاهانه و واقعی گروه های تاثیر گذار با رویکرد امید به آینده امری الزامی است. تصویری از آینده ی روشن برای ایران عزیزمان با داشتن روحیه انقلابی و جهادی از بالاترین رده مسئولین مملکتی گرفته تا پایین ترین سطوح برای پاسداشت و صیانت از رسالت های بر حق شهدا و امام شهدا و اجرای تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب و رسیدن به سیستمی کارآمد و متعهد، لازم می نماید.

زاهد صفت خاطر نشان کرد: برای اجرای عدالت واقعی اجتماعی و ریشه کن نمودن فقر و بیکاری و اجرای نظام شایسته سالار در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین گردیده است، با توجه خاص به اقشار متوسط به پایین می توان با اجرای الویت های منافع و امنیت ملی، سلامت روح و روان مردم را تا حدود زیادی تامین نموده و ارتقاء داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha