به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل ار روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزاری بازی های آسیایی 2022 بمنظور حفاظت از حقوق مالکیت معنوی خود و در راستای کنترل شرایط مارکتینگ، 2 کمپانی را بدلیل عدم رعایت قوانین و مقررات کپی رایت و استفاده تجاری از لوگوی هانگژو2022 توبیخ کرد.
سازمان نظارت بر مارکتینگ این نهاد با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود هشدار داد که استفاده بدون مجوز از تمامی لوگوی، ماهیت و حقوق مالکیت معنوی هانگژو2022 با پیگرد قانونی روبرو خواهد بود. اپلیکیشن حفاظت از حقوق کپی رایت هانگژو2022 و تمامی علایم و سمبل های مرتبط با بازی های آسیایی تمامی سازمانها و اشخاص را در استفاده تجاری از این ابزار و علائم ممنوع کرده است.
نظر شما