کد خبر: تسریع-در-پرداخت-تسهیلات-مشاغل-آسیب-دید
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۹
تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاههای مرتبط و بانک های عامل باید در طول پرداخت تسهیلات پیگیر امور باشند تا ایندمبالغ به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: در فاز اول ۵۳۵ میلیارد تومان به بانک های استان ابلاغ شده که لازم است این سهمیه به دست مشاغل  آسیب دیده از کرونا برسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: بسیاری از مشاغل و فعالان حوزه های مختلف بخاطر کرونا متحمل ضرر و زیان شدند که لازم است مورد حمایت قرار گیرند.

بهنام جو در ادامه این جلسه با تاکید بر پیگیری طرح های اشتغالزای استان در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری از رصد هفتگی روند فعال سازی این طرح ها و واحدها خبر داد.

وی با بیان اینکه برنامه های جهش تولید در بخش های کشاورزی ، صنعت و گردشگری از ابتدای سال تدوین شده است، گفت:در این بخش ها اقدامات مناسبی انجام گرفته که اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و احداث بزرگترین گلخانه در شمال استان با اشتغالزایی بالا از جمله اقدامات در حوزه کشاورزی است.

استاندار اردبیل افزود:در بخش گردشگری نیز احداث پیست های اسکی،  آغاز احداث هتل های سه ستاره در شهرستان ها و پنج ستاره

در اردبیل ، احداث مجتمع آبدرمانی و سرمایه گذاری در حاشیه دریاچه های هدف گردشگری از جمله اقداماتی است که علاوه بر رونق این بخش در رشد و رونق اقتصادی خدمات و سایر مشاغل مرتبط نیز موثر خواهد بود.

 وی تصریح کرد: در بخش تولیدات صنعتی نیز اقدامات مهمی صورت گرفته ، به طوری که در تولید ام دی اف در جایگاه دوم بعد از گیلان قرار خواهیم گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: پتروشیمی، تولید لاستیک و خودرو از جمله مواردی است که در استان رونق گرفته و بر اشتغالزایی نیز تاثیر مهمی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha