کد خبر: تدوین-دستورالعمل-بالینی-جامع-برای-درم
۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با اعلام این خبر گفت: در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا، وظیفه ای بر دوش کمیته علمی مبارزه با کووید۱۹ دانشگاه مبنی بر تهیه یک دستورالعمل بالینی جامع در خصوص درمان بیماران سرپایی و بستری برای استان فارس محول شد.

او با قدردانی از تلاش کمیته علمی مبارزه با کووید۱۹ دانشگاه افزود: دستورالعمل بالینی جامع در خصوص درمان بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان های استان فارس، برای استفاده پزشکان بخش دولتی و غیردولتی و تمامی همکارانی که در درمان بیماران کووید۱۹ درگیر هستند، تهیه و تدوین شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با برگزاری نشست های منظم و متعدد اعضای کمیته علمی مبارزه با کووید۱۹ دانشگاه متشکل از متخصصان و فوق تخصصان عفونی، ریه و مراقبت های ویژه، تمام منابع معتبر کشوری و جهانی تهیه و پس از بررسی، اطلاعات به صورت جامع و کامل تهیه شد که در آینده نیز براساس اطلاعات جدید به روز رسانی می شود.

دکتر لطفی اظهار کرد: هدف از تدوین دستورالعمل بالینی جامع برای درمان بیماران سرپایی و بستری کووید۱۹ را یکسان سازی و درمان مناسب بیماران کووید۱۹ و جلوگیری از درمان ها و استفاده از داروهای غیرمعتبر عنوان کرد.

او با اشاره به نشست های روزانه ستاد دانشگاهی بیماری کرونا گفت: در نشست های روزانه ستاد دانشگاهی، با توجه به وضعیت کروناویروس در استان، در زمینه های مختلف تصمیم گیری و به واحدها و کارگروه های مربوطه ابلاغ می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha