کد خبر: برخورد-قاطع-با-مرغداری-های-مرغ-تخم‌گذ
۷ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در چهل و هشتمین جلسه  تنظیم بازار استان تهران با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ اظهارداشت: خوشبختانه در استان تهران مشکل تولید تخم مرغ وجود ندارد و حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تخم مرغ مصرفی کل استان، در خود استان تهران تولید می‌شود؛ منتها مسئله اصلی بالابودن قیمت تخم مرغ است.

وی عنوان کرد: اتحادیه مرغ تخم‌گذار اذعان دارد که افزایش قیمت تخم مرغ منوط به افزایش قیمت نهاده ها است و امکان عرضه تخم مرغ با قیمت قبلی مصوب وجود ندارد؛ اما تصمیم گیری در رابطه با افزایش قیمت تخم مرغ در دستور کار تنظیم بازار کشور است و مادامی که قیمت مصوب جدیدی اعلام نشود ما مکلف هستیم که همان قیمت قبلی تخم مرغ را کنترل کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: از ۲۵۰ تن تخم مرغ تنها ۱۰۰ تن تخم مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده شده است؛ بنابراین مقرر شد ۱۵۰ تن باقی مانده مربوط به هر مرغداری‌ها، شناسایی و جهت برخورد به تعزیرات معرفی شوند.

محسنی بندپی همچنین گفت: از امروز گشت مشترکی با حضور بازرسین سازمان صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و پلیس امنیت اقتصادی در محل مرغداری های مرغ تخم گذار انجام می شود تا با مرغداری هایی که از تحویل تخم مرغ به شبکه خودداری می‌کنند، برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha