کد خبر: افتتاح-۵۰-کیلومتر-بزرگراه-در-استان-سیس
۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۱۹

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( سیستان و بلوچستان)، اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از روند اجرای پروژه های راهسازی استان اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تلاش مضاعف آقای استاندار و مجمع نمایندگان استان شاهد تخصیص اعتبارات خوبی در استان بوده ایم که این امر منجر به فعال سازی پروژه های نیمه تمام در استان شده است.

وی افزود: امسال افزایش اعتبارات ۶۰۰ درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و در حال حاضر تمام شبکه بزرگ راهسازی استان مشغول فعالیت است.

وی گفت: با اقدامات انجام شده توسط این اداره کل ۵۰ کیلومتر بزرگراه تا پایان امسال به شبکه جاده‌ای استان افزوده خواهد شد.

عطاءالله اکبری اظهار داشت: برنامه های بسیاری در حوزه های مختلف راه و شهرسازی برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده و در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات بزرگی در زمینه توسعه این استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این اداره کل سعی دارد با جذب منابع مالی مطمئن به ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان سرعت بخشد، تصریح کرد: با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها تا دو سال آینده بخش عظیمی از عقب‌ ماندگی این استان در حوزه بزرگراهی برطرف خواهد شد.

اکبری بیان کرد: هم اینک شبکه جاده ای  بم، زاهدان – زاهدان، بیرجند -زاهدان ،زابل -زاهدان ،خاش و جاده ترانزیتی محمدآباد ، زهک با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات جاده‌ای انجام شده ۱۲۰ کیلومتر مسیر اصلی و اتوبان در ۵ محور آماده بهره‌برداری می‌شود.

 اکبری با بیان اینکه اعتبارات جاده ای سیستان و بلوچستان افزایش ۶ برابری داشته است، گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده های این استان امسال اختصاص یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha