کد خبر: ۷۸۰-میلیون-ریال-تجهیزات-به-بانک-امانات
۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۹
۷۸۰ میلیون ریال تجهیزات به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اهدا شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، احمد بخشی از وجود ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی فعال در استان خبر داد و افزود: این بانک ها  در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر استان را که علاقه مند به وقف آن‌ها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات بوده به صورت رایگان امانت بدهد.

بخشی با بیان اینکه این بانک ها نقش بسزایی در رفع نیازهای پزشکی مردم به ویژه نیازمندان دارد، افزود: اگرچه تاکنون خیران زیادی در راستای تکمیل تجهیزات بانک ها همکاری داشته اند اما همچنان نیازمند مساعدت هستیم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیزاتی به ارزش ۷۸۰  ریال توسط یک خیر انسان دوست به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است.

بخشی ادامه داد: ۲۰ کپسول اکسیژن و ۵۵ مانومتر از جمله اقلام اهدایی توسط این خیر بوده که نقش بسزایی در رفع مشکلات درمانی نیازمندان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha