کد خبر: ۳-نقطه-مرزی-در-خراسان-جنوبی-میزبان-کارو
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷
۳ نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، احمد بخشی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان روستاهای مرزی استان بیان کرد: بسیاری از نقاط به دلیل دور بودن از مراکز خدماتی و امکانات رفاهی در سطح پایین بهداشتی قرار دارند.

وی با اشاره به روستاهای ذکری و گل نی در شهرستان درمیان اظهار کرد: مردم این دو روستای محروم طی چند سال گذشته از بیماری های پوستی رنج برده و مشکلات متعددی را متحمل بودند‌.

بخشی ادامه داد: خوشبختانه با ورود خیران، دستگاه های مختلف و هلال احمر استان، بسیاری از محرومیت های منطقه رفع شده و این حمایت ها ادامه دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات حمایتی هلال احمر بیان کرد: تاکنون کاروان هایی متشکل از متخصصین و خیرین به این مناطق اعزام شده و خدمات بهداشتی و معیشتی ارائه کرده اند.

بخشی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت طی هفته گذشته در روستاهای کلاته بلوچ، ذکری و گل نی خبر داد و گفت: دکتر عمادی متخصص پوست و دو مختصص دیگر از دانشگاه رازی تهران در قالب این تیم به ارائه خدمت پرداختند.

وی از ویزیت ۱۲۰ بیمار در این روستاها خبر داد و افزود: همچنین دارو، البسه و بسته های غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین اهالی این مناطق توزیع شده است.

بخشی بیان کرد: توزیع و ارائه آموزش های مبنی بر حفاظت از پوست و راه های مقابله با کرونا از دیگر خدمات این تیم بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha