کد خبر: ۲۷۰-میلیون-ریال-تجهیزات-به-بانک-امانات
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
۲۷۰ میلیون ریال تجهیزات به بانک امانات پزشکی خوسف اهدا شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد ولی زاده با اشاره به فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در خوسف بیان کرد: این بانک با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۷ نفر از خدمات این بانک بهره مند شده اند، افزود: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

ولی زاده با اشاره به ایجاد کمپین " دست یار" بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف افزود: همزمان با آخرین یلدای قرن و به همت خیرین مردم دوست، یک دستگاه کپسول اکسیژن ساز و یک کپسول اکسیژن بانک امانات پزشکی خوسف اهدا شد.

ولی زاده ارزش این تجهیزات را بیش از ۲۷۰ میلیون ریال دانست و گفت: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

وی بیان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک های خود به شماره حساب 5239393955 با شماره کارت 6104337602223156 نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha