کد خبر: گل‌محمدی-لیاقت-برد-مقابل-السد-را-داشت
۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از رسامه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که بازی را بردیم. دیدار فوق العاده سختی بود اما لیاقت این برد را با وجود مشکلات زیاد داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم حریف مهره های هجومی خیلی خوبی داشت. توانستیم با دفاع تیمی خوب و عملکرد بازیکنان خصوصا در خط دفاع و دروازه به خوبی پوشش دهیم. این برد را به هواداران که انرژی مثبتی دادند تبریک می گویم. از بازیکنان تیم تشکر می کنم که باعث افتخار ایران و هواداران پرسپولیس شدند. آنها فداکارانه این بازی را بردند. حس غرور انگیزی است. آنها شایسته بهترین ها هستند.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل السد تاکید کرد: آنها شایسته بهترین ها هستند. راهی را شروع کرده ایم و امیدوارم بتوانیم آن را با تمام مشکلاتی که بود ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مثل سال 2018 می تواند به فینال لیگ قهرمانان برسد؟ تصریح کرد: ما راه خیلی سختی پیش رو داریم. بازی های سختی را هم طی کردیم. از انتهای جدول به صدرنشینی مرحله گروهی رسیدیم. کار بزرگی انجام شد. پس از آن هدفمان بازی با السد بود که خدا را شکر از این مرحله هم به خوبی عبور کردیم.

گل محمدی یادآور شد: اگر بازی ها در استادیوم آزادی با 100 هزار هوادار بود کار برای هر رقیبی در آنجا خیلی سخت می شد. خوشحالم تا این مرحله آمدیم. مشکلات زیادی تا همین جا هم داشتیم. بازیکنان با خستگی و مصدومیت در این بازی حاضر شدند. امیدوار به بازی های بعدی هستیم. هر تیمی در این مرحله به ما بخورد قطعا خیلی قوی خواهد بود. باید تمرکز خودمان را بر روی بازی بعد بگذاریم. تا اینجا خیلی خوب بودیم اما کارمان هنوز تمام نشده و ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره سه تعویض همزمان پرسپولیس در دقایق پایانی و گلی که این تیم پس از این تعویض ها زد تاکید کرد: بازیکنان در شرایط خستگی زیادی هستند. الان هم که طاقت می آورند به خاطر وجود هواداران است. خیلی چیزها بخاطر خانواده و غیرت زیاد آنهاست. از تک تک آنها ممنونم. خجالت می کشم در صورت آنها نگاه کنم. به هر حال مجبور شدیم چند بازیکن تازه نفس بیاوریم و انصافا عملکرد آنها هم خوب بود. فکر می‌کنم انرژی تازه‌ای که دادند باعث شد به گل برتری برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha