کد خبر: گام-معاونت-علمی-و-فناوری-ریاست-جمهوری-د
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲
گام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه ظرفیت‌های تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین مجمع فناوری و نوآوری استان تهران  با بیان این‌که رونق و جهش تولید با  ایجاد کارخانه هاو نواحی نوآوری در استان تهران چند گام جدی به تحقق نزدیک شده است، ادامه داد: برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان همکاری خوبی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم. همچنین  در کارگروه علمی و فناوری استانداری تهران نیز تمام پیش بینی و برنامه ریزی ها برای توسعه و بالندگی فناوری‌ها و نوآوری‌ها انجام گرفته است.

وی نقش شهرداری تهران را در توسعه نواحی نوآوری مؤثر دانست و گفت: آن‌چه که در حوزه مدیریت شهری ارزش دارد این است که به جای مجوز برای برج‌ها مجوز ایجاد شکل گیری چنین مراکز نوآوری را ایجاد کرده است که جای قدردانی دارد.

در این نشست فعالان زیست بوم نوآوری برای توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه  با گردهمایی عناصر فعال در زیست‌بوم فناوری تهران هدف این نشست فناورانه گرد هم آمدند و به بیان دیدگاه‌هایشان پرداختند. فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری در این نشست با انتشار بیانیه‌ای، بر ضرورت همراهی شهرداری و استانداری برای توسعه زیست بوم نوآوری و حمایت از فعالان نوآور مستقر در ناحیه‌های نوآوری تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha