کد خبر: گام-دومی‌ها-باید-وارد-بدنه-مدیریت-کشو
۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۲۶

به گزارش گروه استان های  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت؛ علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به همدان سفر کرده در جمع مردم این شهرستان، گفت: هدف انقلاب عدالت، رشد و توسعه فناوری، علم و عدالت اجتماعی و شاخص‌های کلان برای آسایش مردم بود و اگر مجاهدت علمی و دفاعی نبود، امروز نمیتوانستیم با موشک نقطه زن از خود دفاع کنیم، این اتفاق‌ها به برکت وجود افرادی که در این مسیر جهاد کردند.

وی با بیان اینکه کشور ما توانایی تولید محصولات مختلف را دارد، گفت: نباید با چالش‌هایی که امروز مواجه هستیم؛ با دیدگاه نگاه به بیرون، کشور را مدیریت کرد؛ وزیر آموزش و پرورش نباید بازگشایی مدارس را اعلام کند و وزیر بهداشت عکس آن را عنوان کند! در خصوص افزایش قیمت قیر از وزرای نفت و صمت سوال کردم گفتند نمی‌دانیم! با این تفکر که نمی‌شود کشور را اداره کند./

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اگر آمریکا می توانست یک ساعت ایران را شکست دهد قطعا نسبت به آن اقدام می‌کرد، گفت: اگر یمن و سوریه از بین رفته بود، دشمنان در پی فروپاشی ایران بودند و خاک آن را به چندین منطقه تقسیم می کردند، این اهداف را خودشان اعلام می کنند.

نیکزاد افزود: علیرغم فشارهای اقتصادی شدید باور دارم اگر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی از نوع سخت انجام دهند قطعا مردم در مقابل دشمنان خواهند ایستاد؛ مدیران ما باید ساده زیست و تخصص داشته و توانایی حل مشکلات را داشته باشند، باید گام دومی‌ها وارد بدنه مدیریت کشور شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دوندگی و خستگی برای مردم معنا ندارد؛ در دولتی که بودیم زودتر از ۱۲ شب خانه نمی‌رفتیم، چنین تفکری برای مدیریت معیشت مردم نیاز است، چرا باید مردم نتواند دولتی‌ها را ببیند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما روز کارگر با ماشین میلیاردی برای تبریک به سراغ کارگران می‌روید اما از خودرو پیاده نمی‌شوید! آقای رئیس جمهور این کجای مکتب ماست؟ دولت محترم، ما شما را صالح و صادق به حکومت مردم در مجلس نمی دانیم.

نیکزاد با بیان اینکه با تفکر انقلابی و جهادی می توان مشکلات و مسائل را حل کرد، تصریح کرد: این دولت حاضر نیست آدرس وام‌های میلیاردی را بدهد، کدام یک از مردم عادی ما وام‌های چندصد میلیاردی را دریافت کرده اند؛ مردم ما نمی توانند وام‌های ۱۰۰ میلیونی دریافت کنند و با انواع مختلف بوروکراسی‌ها مواجه است.

نماینده مردم اردبیل با یادآوری اینکه حرکت قوه قضائیه به سمت عدالت است و این از سوی مردم اعلام می‌شود نه از سوی من نماینده، گفت: در این مکان مقدس شهادت می‌دهم مجلس تلاش میکند نوکری مردم را بکند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha