کد خبر: کمیسیون-عمران-ابعاد-زلزله-آزادشهر-و-را
۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل (67) قانون اساسی که در مورد سوگند نمایندگان به قرآن برای تأمین مصالح مردم است، گفت: روز دوشنبه زلزله‌ای با قدرت 5.1 ریشتر روستاهای جنوب شهرستان رامیان را لرزاند و 31 نفر از مردم مصدوم شدند و خسارت مالی زیادی به روستاهای آزادشهر و رامیان و برخی از روستاهای آزادشهر وارد شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی از استاندار، معاون عمرانی، فرماندار و مدیران اجرایی استان گلستان برای خدمات رسانی به روستاها تشکر کرد و افزود: امید است که خدمات‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد و دستگاه‌های مربوطه نسبت به برآورد خسارت اقدام کنند.

وی با اشاره به بروز حوادثی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی در استان گلستان و شهرستان‌های رامیان و آزادشهر ادامه داد: علیرغم بروز حوادث پیاپی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه امکانات و تجهیزات مناسب برای مقابله و رسیدگی به حوادث وجود ندارد و مدیریت بحران و سازمان‌های امدادی با کمبود شدید امکانات مواجه هستند.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده، گفت: از اعضای کمیسیون عمران می‌خواهیم  موضوع  زلزله اخیر را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha