کد خبر: کمیسیون‌های-آموزش-و-بهداشت،-مأمور-برر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

به  گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، بابک نگاهداری در راستای توئیت شب گذشته دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر مأموریتی که به کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس درباره پیامدهای برگزاری کنکور داده شده است، گفت: این دستور با توجه به مراجعات مختلف مردمی در روزهای اخیر و درخواست های مکرر خانواده ها از مجلس صادر شد.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری آزمون های سراسری را تبدیل به دغدغه ای برای خانواده داوطلبان کنکور کرده است چرا که از طرفی نگران سلامتی آنها هستند و از سوی دیگر دغدغه آینده و سرنوشت فرزندان خود را دارند.

وی افزود: از این رو رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت این موضوع و احترام به دغدغه های مردم، به دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس مأموریت رسمی داد تا بررسی جامع و همه جانبه ای را با توجه به ابعاد مختلف مسأله صورت دهند.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شده است این کمیسیون ها هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی پیرامون زمان مناسب برگزاری آزمون‌های سراسری رسیده و گزارش آن را با قید فوریت به رئیس مجلس ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha