کد خبر: کمک-۳۰-میلیارد-ریالی-خیرین-به-بیمارستا
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۳
کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان موقوفه نورافشار

به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: این کمک به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی این بیمارستان از سوی خیرین انجام شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار افزود: این تجهیزات شامل یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال است.

دکتر سبحانی با قدردانی از حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از فعالیت های درمانی و کمک به ارتقاء سطح ارائه خدمات به بیماران نیازمند این بیمارستان افزود: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به دلیل ارائه خدمات خیریه؛ عام المنفعه و رایگان برای کودکان دارای اختلال ذهنی ـ حرکتی، همواره از سوی خیرین حوزه سلامت مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تقدیر ویژه از خیرین نمونه کشوری و همچنین همراهی و پیگیری های مجدانه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به منظور خرید این 2 دستگاه پراهمیت برای بیمارستان افزود: این بیمارستان با تخصیص تعرفه خیریه به بیماران مراجعه کننده می‌تواند بستری مناسب برای فعالیت های خیرخواهانه سایر خیرین نوع دوست باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha