کد خبر: کشف-182-میلیارد-ریال-کالای-قاچاق-در-آذربا
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "مسعود خرم نیا" اظهار داشت: ماموران پليس گمرک امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی از طریق منابع اطلاعاتی با خبر شدند يک دستگاه خودرو ترانزيتی خارجي حامل پارچه، پرده،کفش و رومبلي از طريق گمرک مرزي بازرگان وارد ايران شده و قرار بوده از مسير گمرک آستارا به مقصد کشور دیگری خارج شود که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: با بررسي دقيق تر موضوع مشخص شد که تريلي کشنده از مسير اصلي خارج و درگمرک آستارا اعلام وصول نشده است که با توجه به حساسيت موضوع و با هماهنگي مراجع قضائی، نماينده شرکت حمل و نقل به مقر پليس گمرک بازرگان دعوت و نامبرده پيرامون این موضوع بيان داشت راننده تريلي تبع خارجی بوده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

وی بیان کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و طی یک عملیات منسجم پلیسی ماموران موفق به شناسایی 4 نفر که با خارج کردن تریلی از مسیر اصلی و هدایت آن به یکی از کارگاه های مبل سازی شهرهای مرکزی کشور و قصد فروش کالاها را داشتند، دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی انتظامی استان آذربایجان غربی، برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 182 میلیارد ریال بر آورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha