کد خبر: کشف-کالای-قاچاق-در-راه-آهن-آذربایجان
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
کشف کالای قاچاق در راه آهن آذربایجان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "حشمت اله ملکی" در خصوص جزئیات این کشف اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس راه آهن آذربايجان حين کنترل انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز به محموله هاي پستي ارسالي از شهرهای مرزی مشکوک می شوند.

وی افزود: در بازرسي به عمل آمده از محموله‌ها 3 هزار و 39 ثوب البسه خارجی، 120 کارتن اقلام بهداشتی، 53 بسته پوشاک بچه، 16 کارتن قرص ماشین ظرفشویی، 720 بسته پد آرایشی، 17 کارتن انواع پاستیل و شکلات، 426 عدد خمیر دندان و کرم، 230 بسته مکمل غذایی همگی ساخت کشور ترکیه که فاقد مدارک قانونی بودند، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 7 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در اين خصوص پرونده تشکيل و کالاهای مکشوفه تحويل سازمان تعزيرات حکومتي شهرستان تبريز شد.

سردار ملکی مبارزه هدفمند با قاچاق کالا را بسترساز حمايت از توليد دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق كالا، همواره از مهم ترين ماموريت هاي پليس راه آهن کشور است و تلاش می کنیم با همكاري ساير سازمان‌ها و نهادهاي آموزشي در راستاي فرهنگ سازي عدم استفاده از كالاي قاچاق و کيفيت بخشي توليدات داخلي، گام هاي موثري برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha