کد خبر: کشف-بیش-از-۵-هزار-خودرو-احتکار-شده-در-ته
۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به میزان کشفیات قاچاق اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت اساسی است در همین راستا، امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی بیش از ۵ هزار خودرو احتکار شده در تهران کشف شد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۶ میلیون ماسک و دستکش قاچاق نیز در انبارهای استان تهران کشف و ضبط شده است افزود: مبارزه با قاچاق به جهت حمایت از تولید داخلی، جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال اهمیت فراوانی دارد و باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال چاره ای جز مبارزه با قاچاق کالا نداریم و این اقدام باید با گستردگی بیشتری انجام شود و دستگاه ها باید وظایف خود در این زمینه را به خوبی انجام دهند.

محسنی بندپی سپس با اشاره به خدمات گسترده نظام پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این ویروس منحوس به جهانیان ثابت شد، همیشه نظام پزشکی کشورهای آمریکا و انگلستان مدعی پیشرفته ترین نظام های پزشکی جهان بودند این در حالی است که میزان تلفات جانی ویروس کرونا در این ۲ کشور بیشتر بود.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای اسفندماه سال گذشته که این ویروس در کشور شیوع پیدا کرد با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به سیستم آی سی یو مجهز شدند و همچنین ۷ هزار و ۵۰۰ تخت عادی در اختیار بیماران کرونا قرار گرفت.

استاندار تهران در ادامه تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا نقاط ضعف و قوت ما را روشن کرد که در این بخش نقاط قوت ما به ویژه در نحوه خدمت رسانی به بیماران و همچنین ارائه خدمات مناسب مطلوب بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha