کد خبر: کسب-گواهی-نامه-17025-در-5-آزمایشگاه-میکروبی-آ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
کسب گواهی نامه 17025 در 5 آزمایشگاه میکروبی آبفا استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،فهیمه امیری بیان داشت :شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به کسب گواهی نامه 17025 نسخه ی 2017 ، در آزمایشگاه های میکروبی سمیرم، تیران وکرون، شهرضا، نجف آباد و تصفیه خانه آب باباشیخعلی شد.

وی گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی برنامه هایی برای مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها در دستور کار قرار گرفت و پس از ممیزی کارشناسان شرکت مهندسی آبفا کشور از آزمایشگاه های میکروبی در استان اصفهان، گواهی نامه 17025 نسخه 2017 به 5 آزمایشگاه در سطح استان تعلق گرفت .

فهمیه امیری در خصوص شاخص های لازم برای دریافت این گواهی نامه اظهار داشت: شاخص هایی مانند روش های اجرای آزمون ها، نوع مواد اولیه، فضای آزمایشگاه و تخصص کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پس از مطابقت با استانداردها، 5 آزمایشگاه میکروبی در سطح استان موفق به دریافت این گواهی نامه شد.

وی افزود: کسب گواهی نامه 17025 هزینه بسیاری برای آزمایشگاه ها در دارد، با این وجود تلاش می شود طی سال های آینده مابقی آزمایشگاه های میکروبی در سطح استان نیز بتوانند موفق به دریافت این گواهی نامه شوند.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان مزیت دریافت این گواهی نامه را بهبود وضعیت آزمایشگاه از لحاظ ساختار فیزیکی و ارائه اطمینان به مشترکین به منظور انجام دقیق و صحیح آزمایش برابر با استاندارد 17025 عنوان نمود.

امیری اعلام کرد: در حال حاضر مجموعه آزمایشگاه های ستادی آبفا استان اصفهان نیز موفق به کسب گواهی نامه بین المللی در زمینه آب و فاضلاب، فیزیکی و شیمیایی، میکروبی و ریزآلاینده های مغذی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha