کد خبر: کسب-درآمد-پایدار-برای-تهران-با-اجرای-tod
۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۴۶
کسب درآمد پایدار برای تهران با اجرای TOD

شهربانو امانی رییس کمیته TOD در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به آخرین برنامه شهرداری تهران برای تحقق بودجه 99، اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه سال 97 و 98 شهرداری تهران را انقباضی پیش بینی کرده بودیم و شهرداری تهران هم برای بودجه 98 متمم بودجه آورده بود به همین دلیل قبل از شیوع کرونا بودجه سال 99 را با افزایش بیشتری پیش بینی کردیم.

وی افزود: اجرایی کردن زون های طرح تی او دی می تواند برای مدیریت شهری درآمد پایدار کسب کند. امیدوارم این تغییر رویکرد را شهرداری تهران در دستور کار خود داشته باشد و هرچه سریع تر نسبت به اجرای آن اقدام کند.

رییس کمیته TOD با اشاره به تاخیر در خصوص این طرح گفت: متاسفانه مطالعات تی او دی بعد از گذشت یک سال و نیم هنوز اجرایی نشده است.

امانی ادامه داد: با توجه به اینکه TOD یک رویکرد جدید و زیربنایی است من بر این عقیده ام که همه جوانب این طرح باید سنجیده شود و بعد نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه از سال اول دوره مدیریت شهری پنجم بحث ارزش افزوده و مالیاتی که از شهرداری های کلان شهرها سلب شده بود باعث شد یک پروسه سخت و طولانی برای اصلاح این قانون طی شود، افزود: با همه این محدودیت‌ها می‌بینیم که شهرداری در ارتباط با اصلاح امور و درآمدهای پایدار نسبت به گذشته بهتر عمل کرده است.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: امیدوارم شخص رییس جمهور و رییس ستاد ملی کرونا هزینه هایی که مدیریت شهری در زمینه کرونا انجام داده را جزء بوجه های قابل قبول در نظر بگیرد و آن را به شهرداری تهران پرداخت کند.

خبرنگار: مینا افسریان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha