کد خبر: کتابخانه-ظرفیتی-برای-رشد-جوانان-است
۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کتابخانه ظرفیتی برای رشد جوانان است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آئین افتتاح کتابخانه عمومی استاد عبدالحمید آیتی شهرستان بروجرد با حضور استاندار لرستان، نمایندگان شهرستان های بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

استاندار لرستان در حاشیه این مراسم گفت: افتتاح کتابخانه عمومی استاد عبدالحمید آیتی یک رویداد فرهنگی در شهری که می توان آن را دریایی از فرهنگ و ادب نامید، بود .

خادمی اظهار داشت: کتابخانه ظرفیتی برای مطالعه و رشد جوانان است و امیدواریم اهداف مورد نظر از ایجاد این کتابخانه، به خوبی محقق شود .

وی خاطرنشان کرد: امروزه کتاب خواندن و سرانه کتاب خوانی از شاخص های توسعه یافتگی محسوب می‌شود و تسهیل گری در موضوع کتاب خوانی از وظایف حاکمیت هاست که افتتاح کتابخانه استاد عبدالحمید آیتی در همین راستا بود .

استاندار لرستان تصریح کرد: امیدواریم کتابخانه استاد آیتی زمینه ای باشد برای پرورش و رشد علما، دانشمندان و اندیشمندان جامعه از دل جوانان شهرستان بروجرد زیرا این شهر از دیرباز مهد بزرگان عرصه فرهنگ و ادب بوده است .

خادمی در این مراسم زحمات نمایندگان شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: پیگیری ها و تلاش های این عزیزان در سطح ملی و استانی برای احقاق حقوق مردم این شهرستان ستودنی است .

وی در این مراسم پیشنهاد ساخت و نصب تندیس نام آوران علمی، فرهنگی و هنری شهرستان بروجرد در خیابانهای این شهر را مطرح کرد و گفت: هر بازدید کننده ای لازم است با پیشینه تاریخی، سرمایه های فرهنگی و علمی شهر بروجرد آشنا شود و این اقدام نیز در همین راستا خواهد بود .

استاندار لرستان ضمن اعلام تخصیص اعتبار این طرح، خواستار همکاری فرمانداری و شهرداری بروجرد برای تهیه و اجرای طرح مذکور شد .

گفتنی است در پایان این مراسم از استاندار لرستان به واسطه کسب عنوان « انجمن برتر کشوری »، از طرف دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha