کد خبر: کارگران-شهرداری
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
غربالگری 15500 نفر از کارگران شهرداری

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت) حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره انجام غربالگری سلامت کارگران و کارمندان شهرداری اظهار داشت بیش از 15 هزار و 500 نفر از کارگران شهرداری اعم از پارکبان و نیروهای فضای سبز غربالگری سلامت آنها از لحاظ ابتلا به کرونا انجام گرفته است که از این افراد 2610 نفر به دلیل دارا بودن علائم مشابه کرونا، آزمایش تکمیلی دادند و 300 نفر نیز سی‌تی‌اسکن برایشان صورت گرفت.

وی گفت: از مجموع 15500 کارگر خدمات شهری نتیجه تست کرونای 44 نفر به طور قطعی مثبت بوده است که اقدامات لازم جهت درمان این افراد انجام و حمایت‌های لازم صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: همچنین 47 هزار نفر از کارمندان و کارگران برخی شرکت‌ها اعم از مدیر و نگهبان غربالگری کرونا در آنها انجام شد که 80 نفر تست کرونای آنها به صورت قطعی مثبت بود.

چوبینه با اشاره به اینکه این غربالگری‌ها همچنان توسط شرکت شهر سالم در حال انجام است، گفت: تست انجام شده برای کارگران و کارمندان شهرداری رایگان بوده و اگر کسی در حال حاضر علائم مشکوک به کرونا داشته باشد در اسرع وقت این تست برای آن انجام می‌گیرد.

وی در پایان از راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان طی روزهای آینده خبر داد و گفت:‌ این مرکز در ساختمان جدید شرکت شهر سالم و در بازارچه ستارخان در منطقه 2 واقع شده است.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha