کد خبر: چه-کسی-شهردار-تهران-می‌شود؟
۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵
شهردار آینده تهران مخبر یا علی‌آبادی؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین جلسه اعضای شورای ششم چه زمانی بوده و به چه موضوعاتی پرداخته شده است؟ اظهار کرد: آخرین جلسه ما صبح روز چهارشنبه ١٦ تیرماه برگزار شد که در رابطه با شاخص‌های شهردار آینده تهران بحث کردیم تا نمایندگان شورای ششم پیشنهادات خودشان را برای شهردار تهران ارائه کنند و همچنین مقرر شد که منتخبان شاخص‌های مختلف را تطبیق دهند و فرایند انجام گیرد.

وی ادامه داد: ما مدل‌های شاخص را در اختیار مردم گذاشتیم که نظرات خاص خودشان را تا روز سه شنبه به ما اطلاع دهند که ما آن‌ها را در فرایند کاری اعمال کنیم، بعد از چند جلسه مفصل ما منتظر نقطه نظرات نمایندگان هستیم تا بررسی کنیم و شهردار مشخص شود.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نام آقایان زاکانی و پیرهادی برای منصب شهردار، مطرح شده، نظر منتخبان چیست؟, گفت: این‌ها گمانه زنی‌هایی است که شما حتی در دوره‌های قبل هم مشاهده کردید، در حال حاضر نمایندگان نظرات خودشان را برای شهردار آینده اعلام نکردند البته این کار به زودی انجام می‌شود.

سروری افزود:بنده نمی‌توانم بگویم که این گمانه زنی‌ها وجود ندارد، طبیعتا برخی نمایندگان ممکن است نظرشان آقای زاکانی، پیرهادی و یا افراد دیگر باشد، همچنین برخی نمایندگان اعلام کردند که نظرشان آقای مخبر و علی آبادی است، اما به صورت رسمی مصداقی اعلام نشده است.

وی با اشاره به جلسه بعدی تعیین شاخص‌های شهردار آینده تهران، تصریح کرد: ما ٣ جلسه رسمی در هفته داریم، شنبه و چهارشنیه نمایندگان دوره ششم و دوشنبه‌ها با نمایندگان شورای فعلی جلسه برگزار می‌شود و فردا هم مجددا ما جلسه تعیین شاخص‌های شهردار را خواهیم داشت.

منتخب شورای ششم در پایان گفت: تاکید ما این است که موضوع هیات رئیسه، کمیسیون‌ها و… در همان جلسات اول شورای ششم مشخص شود و فرصت را از دست ندهیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha