کد خبر: پیشرفت-85-درصدی-پروژه-درمانگاه-تامین-اجت
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۴۵

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت هفته دولت، دکتر سید مهدی فرشادان و دکتر محسن فتحی، نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر جمال ارشدی، فرماندار دیواندره و دکتر هوشنگ فولادی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان از روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان همراه شد و موضوع‌های مرتبط با تسریع در ساخت، تجهیز و راه اندازی ساختمان اداری – درمانی درمانگاه بررسی شد.

دکتر فولادی گفت: این طرح دومین پروژه ای است که بعد از اجرای طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز، تمامی برنامه های اجرایی و نظارتی آن به طور کامل به استان تفویض شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و با زیربنای 2353 متر مربع و با اعتبار معادل 10 میلیارد تومان در دو طبقه احداث خواهد شد که با ساخت این مرکز درمانی بیمه شدگان این شهرستان در آینده نزدیک خواهند توانست از خدمات اورژانس، ویزیت پزشکان عمومی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، آزمایشگاه تشخیص طبی و اعزام بیماران به صورت رایگان بهره مند شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان تصریح کرد: پروژه درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دیواندره تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار می‌رود تا بهمن ماه امسال مراحل ساخت این پروژه پایان یافته و به بهره برداری برسد.

گفتنی است، نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی به جهت توجه ویژه به مناطق محروم، از اقدامات اساسی و گام های بلند سازمان تامین اجتماعی در زمینه سلامت به ویژه طی چند سال اخیر، تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha