کد خبر: پیروزی-استقلال-و-سایپا
۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۶
پیروزی استقلال و سایپا

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که  این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

گل استقلال را هریوه میلیچ در دقیقعه 35به ثمر رساند.

با این نتیجه 6 امتیازی شده و بدون در نظر گرفتن بازی سایپا تا رده دوم جدول صعود کرد. پیش از این بازی فولاد با تساوی در سیرجان تا رده دوم صعود کرده بود اما شاگردان فکری جای این تیم را در رده دوم گرفتند.

ماشین سازی نیز با این نتیجه در رده چهاردهم باقی ماند.

در دیگر بازی تیم‌های سایپا و نساجی مازندران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید. تک گل تیم سایپا را محسن مسلمان در دقیقه 65 به ثمر رساند. سایپا با پیروزی پنج امتیازی شد و رتبه‌اش را فعلاً در جدول بهتر کرد. نساجی هم چهار امتیاز قبلی به کارش ادامه خواهد داد.

دیدار دو تیم گل‌گهر و فولاد خوزستان  با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

گل های این دیدار را گادوین منشا در دقیقه ۹ برای گل‌گهر/ محمدقاسمی نژاددر دقیقه ۴۱ برای فولاد به ثمر رساندن.

گل‌گهر با این تساوی 7 امتیازی شد و جایگاه خودش را در صدر جدول تثبیت کرد اما فاصله تیم گل‌گهر با تیم‌های بالا نشین جدول کمتر شد. فولادخوزستان نیز با کسب یک امتیاز بیرون از خانه 5 امتیازی شد تا در رتبه دوم قرار بگیرد. در دیگر دیدار تیم آلومینیوم اراک به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که مسابقه با نتیجه مساوی بدون به پایان رسید. با این مساوی اولین امتیازهای لیگ برتری خود را به دست آوردند اما همچنان هر دو تیم در قعر جدول هستند.  

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha