کد خبر: پیام-تسلیت-تولیت-آستان-قدس-رضوی-در-پی-در
۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۷
پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت مرحوم مهدی حبیب پور

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  آستان نیوز؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی به شرح ذیل است:

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ(بقره/218)

مجاهدت در راه حق، تحفه ای است از حضرت پروردگار و  نصیب آنانی خواهد شد که دل را به درگاه ربوبی سپرده و عمر خویش را در مسیر رضای حضرتش مصروف می دارند. اینان پاداشی جز مقام شهادت نخواهند داشت تا در بزم عاشقان،  از محبت اهل بیت علیهم السلام ذائقه جان را لبریز نمایند.  به فرموده پیامبر اعظم (ص) «هركسي بر دوستي آل محمد بميرد شهيد مرده است» و چه محبتی بالاتر از خدمت به درگاه حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع).

ردای نوکری و خدمت گزاری آن حضرت، افتخاری است که نشان از دلباختگی به محبوب خویش دارد و تقدیم جان در مسیر خادمی حضرتش، منتهای این عاشقی است. جوان امام رضایی مرحوم مهدی حبیب پور، نمونه ای درخشان از مجاهدانی بود که با لبیک به فرمان  رهبر معظم انقلاب گام در مسیر فعالیت های جهادی گذاشته و در این مسیر نورانی و در راه خدمت به نیازمندان و محرومان همه زندگی را در طبق اخلاص نهاد و اینک به دیدار معبود شتافته است.

 گرچه او به سر منزل مقصود رسیده است لیکن فقدان آن عزیز بر فعالان جهادی و خادم یاران رضوی بسی سخت است زیرا  مجاهدی تلاشگر را از دست داده اند.

عروج این مجاهد فی سبیل الله  را به عموم مردم ولایتمدار و شیفتگان حضرت ثامن الحجج علیه السلام  تسلیت گفته و مجاورت روح این عزیز سفر کرده را با شهیدان و امام شهدا از خداوند منان مسئلت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha