کد خبر: پیام-تسلیت-انجمن-اسلامی-پزشکان-ایران-د
۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۹
پیام تسلیت انجمن اسلامی پزشکان ایران در پی ترور شهید دکتر محسن فخری زاده

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  باشگاه خبرنگاران سلامت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ.

ضایعه ی بزرگ ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران، دیگر بار، چهره ی سراسر کینه و خونخوار گروه های تروریستی، رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان کوردل آنها را در جهان هویدا ساخت.

ترور شهید دکتر محسن فخری زاده نمایش ضعف و زبونی دشمن و عمق شقاوت درونی آنها بود که امروز در برابر ایستادگی و مداومت در پایداری ملت همیشه سرفراز ایران اسلامی، دست به جنایات این چنین پست، بزدلانه و خبیثانه می زنند.

از منظر دیگر، تعهد، تخصص و روحیه ی جهادی این دانشمند مبارز و ممتاز هسته ای، همواره در ایران و جهان سرآمد و منشا بسیاری از پیشرفت های عظیم در جهت ارتقاء توان هسته ای، علمی و دفاعی کشورمان بود و اساسا همین مسئله، تروریست و استکبار را به حذف ناجوانمردانه این دانشمند برجسته و کم نظیر ترغیب کرد چرا که آنها از ابتدای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون با تمام قوا سعی در جلوگیری از پیشرفت علمی ایران اسلامی می کنند.

انجمن اسلامی پزشکان ایران نیز همصدا با دیگر نهادها، شهادت فرزند دیگری از ایران سربلند را به محضر حضرت ولی عصر، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران، خانواده و دانشجویان مکتب و منش شهید محسن فخری زاده تبریک و تسلیت گفته و خواستار محاکمه عاملین این حادثه دردناک و همچنین انتقام سخت از آنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha