کد خبر: پلیس-مظهر-امنیت،-اقتدار،-نظم،-اخلاق-گر
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، هدایت الله جمالی پور  در آئین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی استان قزوین با تسلیت به مناسبت شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته هسته ای کشور ،گفت:  این گونه اقدامات جنایتکارانه از نظر اخلاقی و انسانی محکوم بوده و یک کار ضدبشری به شمار می رود و مخالف همه قواعد و قوانین بین المللی است.

وی با اشاره به محکومیت این اقدام تروریستی از سوی کشورها و محافل بین المللی مختلف،گفت: دنیا باید بداند جمهوری اسلامی ایران انتقام خون این شهید دانشمند را از عاملان و آمران آن خواهد گرفت.

استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان تامین کننده نظم، امنیت و آرامش در جامعه از ابزارها و مقدمات مهم اجرای عدالت در جامعه به شمار می‌رود وهمه دستگاه ها باید به نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: قزوین در سطح کشور از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و با وجود مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن روبروست و مورد سوء استفاده دشمنان نیز قرار می گیرد، مردم استان مانند سایر هموطنان در کنار انقلاب و مسوولان خود قرار دارند و در تامین امنیت و آرامش به پلیس کمک می کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: پلیس مظهر امنیت، اقتدار، نظم و همچنین اخلاق گرایی و مردم داری است و این موضوع به وضوح در استان قزوین مشاهده می شود.استاندار قزوین با بیان اینکه وفاق و همدلی بالایی بین مسوولان استان از جمله اعضای شورای تامین وجود دارد،افزود: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با این شورا با خوب و مثال زدنی بوده است و باید در دوره فرماندهی جدید نیز با قوت ادامه یابد.

استاندار قزوین در ادامه به مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی در قزوین اشاره کرد و افزود: هر مسوولی روزی بر سرکار می آید و یک روز نیز از مسوولیت خود خداحافظی می کند اما مهم آن است که در طول خدمت خود منشاء اثر بوده و افراد از وی به نیکی یاد کنند.

وی اظهار داشت: سردار مهدی حاجیان فرمانده قبلی انتظامی استان قزوین فردی انقلابی، متدین و با منش علمی و نظامی و یک مسوول مردم دار بود و سعی داشت مسائل کاری در حوزه انتظامی را با تدبیر و عقلانیت حل کند.

استاندار قزوین گفت: رفتن سردار حاجیان برای ما سخت بود اما چون موضوع ارتقای وی مطرح بود و قرار شد تا این مسوول در سنگر بزرگتری به میهن و نظام خدمت کند همه مکلف بودیم تا در این خصوص کمک کنیم و مطمئن هستیم وی در سمت معاونت اجتماعی ناجا که جایگاه بسیار مهمی است، موفق عمل خواهد کرد.

در این مراسم، سردار علی ابراهیمی جانشین سابق فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha