کد خبر: پلیس-در-خط-مقدم-مبارزه-با-جنگ-نرم-حفظ-تو
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸
پلیس در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم/حفظ توان و آمادگی بالا با تکیه بر آموزش پویا

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع فرماندهان، مدیران و کارشناسان یگان های ویژه ناجا با اشاره به آسیب های اجتماعی جامعه و جنگ نرم راه اندازی شده از سوی دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن در جنگ نرم، به دنبال تغییر الگوهای دینی و اعتقادی، ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف نهاد خانواده در جامعه است.

وی افزود: از مهم ترین زمینه های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب ها و نقاط آسیب خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

سردار "کرمی" آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه های شوم دشمن در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: توان و آمادگی کارکنان می بایست به طور پیوسته مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطح عالی حفظ شود که این امر با تکیه بر پویایی آموزش ها و تناسب آن با تهدیدات پیش رو محقق خواهد شد.

فرمانده یگان های ویژه بیان کرد: بحمدالله در طول ماموریت های گذشته، موفقیت های زیادی کسب کرده ایم که این نشان دهنده تلاش همه جانبه و اجرای برنامه های اصولی است و باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم در ماموریت های محوله به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

[caption id="attachment_135665" align="alignnone" width="798"] ????????????????????????????????????[/caption]

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: باید در ماموریت ها با اخلاق مداری، سعه صدر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

رئیس پلیس ویژه کشور در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تمام سبزپوشان و خادمان ملت شریف ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم ما، مردمی ولایت مدار هستند که در حماسه های مختلف سرافراز بوده اند و امروز نیز در این برهه از زمان با هوشیاری و بصیرت، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha