کد خبر: پرویز-فتاح-اخلاق،-صبوری-و-متانت-وزیر-ب
۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، مهندس پرویز فتاح در سی و دومین آیین پویش ره سلامت که با افتتاح بیمارستان علوی مراوه تپه و با حضور وزیر بهداشت همراه بود، اظهار داشت: ثواب این کار خیر مربوط به بانیان است. مردم کمک زیادی کردند و هر کس خالص بوده، ثواب کرده چون بیماران پس از درمان، دعای خیر می کنند.
وی افزود: اگر می خواهیم مردم عدالت را ببینید و از مناطق مرزی مهاجرت نکنند، باید به آنها خدمت کنیم و وزارت بهداشت در تجهیز بیمارستان علوی مراوه تپه، عملکرد بسیار خوبی داشت و ما هم به همکاران مان گفته بودیم برای این پروژه، محدودیت نداشته باشید و هر قدر نیاز است، هزینه کنید.
رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: مودت و دوستی ما با دکتر نمکی به سالیان دراز بر می گردد. شرایط مسئولیت او با کرونا و سیلاب های سال 98 و چندین پدیده دیگر، همزمان بود اما اخلاق، صبوری و متانت وزیر بهداشت در گفتگو با مردم، مثال زدنی است.
مهندس فتاح تاکید کرد: دکتر نمکی یک فرد ولایتمدار است و دیدید که مقام معظم رهبری هم حمایت های ویژه و زیادی از کادر بهداشتی و درمانی و وزیر بهداشت کردند و بارها شنیدم که ایشان فرمودند کادر بهداشتی و درمانی، مایه دلگرمی ما است و خدا را شاکریم که وزیر بهداشت در انجام وظایف اجرایی، ولایتمداری خود را به خوبی به همه اثبات کرده است و الان هم در شرایطی هستیم که در حوزه مدیریت کرونا، سر مان را بالا می گیریم چون مرگ و میر  کشورهای پیشرفته به نسبت جمعیت شان، بیشتر بوده اما در ایران مراقبت های لازم انجام شده و هیچ بیماری بدون تخت نمانده است و الان هم که واکسیناسیون به مرحله خوبی رسیده و واکسن برکت و پاستور وارد فاز واکسیناسیون عمومی شده و می شود.
وی افزود: بنیاد مستضعفان برای ساخت بیمارستان علوی حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده اما هزینه تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت بیشتر بوده است و امیدواریم که این مرکز درمانی در ارائه خدمات به مردم، عملکرد خوبی داشته باشد. هدف همه ما، رضایت خدا و مردم است.
رییس بنیاد مستضعفان افزود: کادر بهداشتی و درمانی در شرایط کرونا، جان شان را کف دست شان گذاشتند. وقتی مساله حل شود، آسان می شود اما نباید فراموش کنیم که در روزهای نخست، کسی جرات نزدیک شدن به بیماران کرونایی را نداشت. افتخار می کنیم که در کنار وزارت بهداشت و نیروهای بهداشتی و درمانی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha