کد خبر: پایگاه-امداد-و-نجات-شمال-غرب-کشور-در-زنج
۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان؛ دکتر محمد گل فشان، امروز 13 بهمن، در حاشیه بازدید از بخش های مختلف پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمال غرب کشور افزود: این پایگاه به لحاظ نگهدای و نگهداشت اقلام امدادی جزء بهترین ها پایگاه ها است و فعالیت قابل توجهی در خصوص رسیدگی به بخش ترابری و اقلام امدادی در استان داشته است.

وی تاکید کرد: در کنار همه این فعالیت های انجام شده پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور نیاز به دپوی بیشتری از اقلام  امدادی بیشتری  در استان زنجان دارد چرا که این مکان مرکز پشتیبانی شمالغرب کشور است که گزارش این مهم به رئیس جمعیت هلال احمر کشور داده می شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمرگفت: حضور تیم های آنست در این منطقه و حتی توسعه آنست را در این پایگاه می توانیم پیش بینی و داشته باشیم.

گل فشان گفت: یکی از اقداماتی که نیاز است در پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور موضوع سازه های آموزشی می باشد که مرکز آموزش تخصصی برای چند استان باشد با توجه به اینکه راه دسترسی بسیار مناسبی دارد و امکانات و توان در استان زنجان وجود دارد که این پایگاه تبدیل به مرکز آموزش های تخصصی هلال احمر شود.

وی گفت: برنامه ریزی شده آشیانه بالگرد در پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمال غرب کشور در این مکان مستقر و ساخته شود که این مهم جزو برنامه های و فعالیت های هلال احمر می باشد که امید داریم این مهم محقق و شاهد افتتاح آشیانه بالگرد در این مکان باشیم.

امکانات و تجهیزات بیشتری در پایگاه امداد و نجات شمالغرب هلال احمر دپو می شود

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: وضعیت هلال احمر استان زنجان به لحاظ لجستیک نسبت به سایر استان های کشور مطلوب بوده و در وضعیت خوبی قرار دارد.

سعید متانی تاکید کرد: آمادگی قابل توجهی در مجموعه امداد و نجات و حوزه لجستیک در استان زنجان وجود دارد.

وی یادآوری کرد:  امیدواریم با خریدهایی که در آینده انجام می شود،  پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمال غرب کشور بیشتر تجهیز شوند و امکانات و تجهیزات بیشتری را در این مکان دپو کنیم.

لازم به ذکر است؛ بازدید از پایگاه پشتیبانی و امداد و نجات شمالغرب جمعیت هلال احمرکشور، کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر، سالن همایش، درمانگاه و داروخانه  هلال احمر، پایگاه امدادی، مرکز جامع توانبخشی سالن ورزشی چند منظوره جمعیت هلال احمر استان زنجان از برنامه های سفر رئیس سازمان جوانان و هیات همراه به این استان است.

نشست و دیدار با اعضای شورای مدیران و اعضای هیات مدیره و اعضای مجمع دبیران استان، افتتاح خانه هلال شهرداری، جلسه با اعضای شوراهای اجرایی شهرستان خرم دره و ابهر و بازدید از پایگاه امداد ونجات جاده ای ابهر از دیگر برنامه های سفر 2 روزه رئیس سازمان جوانان و معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات و مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر در این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha