کد خبر: پاکدل-باشگاه‌ها-را-موظف-به-پرداخت-بده
۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۳
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اظهار داشت: یکی از اقدامات مثبت ما از زمانی که به فدراسیون آمدیم این بود که همه باشگاه‌ها را موظف کردیم بدهی‌های گذشته خود را با بازیکنان تسویه کنند و پیگیر شدیم که هر باشگاهی بدهی داشته باشد حق حضور در لیگ را نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: بالغ بر هزار مسابقه در سال ۹۸ برگزار شد. در کمیته داوران آسیا درحال حاضر ایران وضعیت بسیار خوبی دارد و ۶ کوبل داوری فعال از کشورمان در آسیا قضاوت می‌کنند. عزم فدراسیون و وزارت ورزش به خصوص دکتر سلطانی‌فر این است که بتوانیم طبق برنامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را در شیراز میزبانی کنیم.
پاکدل خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و شعارهای ما در فدراسیون بحث آموزش است. ما دوره تخصصی بدنسازی را با حضور مدرس مطرح جهانی در تهران برگزار کردیم. با امتیازی که از فدراسیون جهانی گرفتیم توانستیم برای اولین بار دوره مربیگری بانوان را در کشور برگزار کنیم. ما در سال ۹۸ توانستیم ۵۷ دوره آموزشی را برگزار کنیم و تمام سعی ما این است که سطح دانش فنی مربیان را بالا ببریم.
وی همچنین درخصوص مشکلات این فدراسیون گفت: یکی از مشکلات عمده هندبال عدم ثبات این فدراسیون بوده است. بدهی‌های انباشته نیز به خاطر بی ثباتی بوده است و نفرات قبل که کوتاه مدت در فدراسیون بودند نتوانستند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.
رییس فدراسیون هندبال افزود: چشم‌انداز این فدراسیون استعدادیابی است و قصد داریم در سال ۱۴۰۱ در مسابقات نوجوانان آسیا روی سکو برویم. ما جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که که بعد از برگزاری مسابقات المپیاد، استعدادها را رها نکردیم. مربیان فدراسیون در مسابقات آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و استعدادها را شناسایی کردند. ما کشور را به چهار بخش تقسیم کردیم و چه در بخش پسران و هم در بخش دختران دائما درحال شناسایی استعدادها هستیم. همچنین ۸ تیم برتر المپیاد را در یک تورنمنت شرکت دادیم تا بتوانیم استعدادها را حفظ کنیم.
پاکدل اضافه کرد: تفاهم‌نامه قابل قبولی در راستای توسعه ورزش همگانی با شهرداری و آموزش و پرورش بسته شد. ما توانستیم هندبال ساحلی و هندبال با ویلچر را توسعه بدهیم و هدف ما این است که با گسترش ورزش همگانی سلامت خانواده را افزایش دهیم.
وی با اشاره اقدامات فرهنگی این فدراسیون اظهار داشت: بعد از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این افتخار نصیب جامعه هندبال شد که نام تالار فدراسیون به نام این شهید بزرگوار تغییر کند. همچنین ملی‌پوشان ما توانستند در مسابقات کویت به درستی به حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.
پاکدل در پایان گفت: علیرغم بدهی‌های گسترده قبلی فدراسیون در سال ۹۸ هیچ بدهی به جای نگذاشته است. همچنین بدهی‌های مالیاتی مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ را پرداخت کردیم و تمام بازیکنان، مربیان و داوران مطالبات خود را دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha