کد خبر: يحيوىسنگربانان-تيم-جوانان-مى-توانند-د
۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
يحيوى:سنگربانان تيم جوانان مى توانند دروازه تيم هاى ملى را بيمه كنند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال  محمدعلى يحيوى مربى دروازه بان هاى تيم ملى جوانان در خصوص شرايط اين تيم گفت:در دومين اردوى تيم حضور داريم و براى شركت در مسابقات نهايى آماده مى شويم. بعضى از دروازه بان هاى تيم از نظر بدنى شرايط خوبى نداشتند اما حالا به آمادگى مطلوب نزديك تر شدند. فكر مى كنم از اردوى بعدى فهرست ما در خط دروازه نهايى مى شود و با ٣ انتخاب كار را دنبال مى كنيم.

يحيوى اضافه كرد:دوستان و همكاران قبلى خصوصا آقاى بختيارى زاده زحمات زيادى براى اين تيم كشيدند و تقريبا به تمامى گزينه هاى موجود در اين رده سنى فرصت داده شد. فكر مى كنم ديگر هيچ گزينه اى از چشم تيم جوانان پنهان نمانده و از سويى زمان بسيار كمى داريم. نمى شود به نام هاى ديگرى فكر كنيم و در اردوى بعدى تلاش مى كنيم با سه گزينه نهايى تمرينات را دنبال كنيم. لازم است دروازه بان ها هم هماهنگى تاكتيكى لازم را با تيم داشته باشند.

مربى دروازه بان هاى تيم ملى جوانان در پايان گفت:خوشبختانه دروازه بان هاى بسيار خوب و مستعدى در تيم داريم كه مى توانند آينده دروازه تيم هاى ملى را بيمه كنند. نيك پور كه در مسابقات كافا عنوان بهترين دروازه بان را به دست آورد مى تواند يكى از بهترين ها در مسابقات تاشكند باشد و ساير بچه ها هم شايستگى زيادى دارند و انشالله اين پست را به نقطه قوت تيم تبديل مى كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha