کد خبر: وزارت-بهداشت-13-هزار-نیرو-جذب-خواهد-کرد
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سعید نمکی وزیر بهداشت، در نشست خبری ویدئو کنفرانسی  اظهار داشت: پدیده کووید ۱۹ شیوه جدیدی از زندگی را به ما تحمیل کرده و یکی از موارد این است که روی عزیز خبرنگاران را کمتر می‌بینیم. هرچند خبرنگاران از ابتدا در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و عظمت کار بزرگی که در کشور اتفاق افتاده را به تصویر کشیده‌اند، اعتقاد من این است که یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی در همه کشورها داشتن رسانه‌های پویا و حقیقت‌گویی است که در راستای اعتلای توسعه یافتگی کشور نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه  پرستاران و پزشکان در این روزها مظلومانه تلاش کردند گفت: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها این است که این تلاش‌ها و حقایق این لحظه‌های سخت را به تصویر بکشند. هنوز هم لایه‌های ایثارگرانه زیادی مدفون شده‌اند.

نمکی بیان کرد: رسانه‌ها به مردم این را یاد بدهند که تا زمانی که واکسن موثر نیامده، موثرترین پدیده شستن دست‌ها، رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی است.

جذب 13 هزار نیرو در وزارت بهداشت

وزیر بهداشت درباره افزایش کادر بهداشت و درمان کشور گفت: حدود 13 هزار نیروی جدید را در دو مرحله جذب می‌کنیم که عمده آنها پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی هستند.

وی با اشاره به پرداخت کارانه و اضافه کار کادر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در ۳ الی ۴ ماه آینده مطالبات کادر درمانی را بروز کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha