کد خبر: واکسیناسیون-مشاغل-خاص-با-مشارکت-نیروه
۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۱
واکسیناسیون مشاغل خاص با مشارکت نیروهای اورژانس

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، رییس سازمان اورژانس کشور  از پایگاه مرکزی واکسیناسیون و نحوه خدمت رسانی نیروهای اورژانس بازدید کرد و گفت: علاوه بر پایگاه های ثابت و سیار تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور برای کمک رسانی به سایر مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت، در حالت آماده باش هستند.

وی از واکسیناسیون کارکنان مشاغل خاص در مراکز اورژانس خبر داد و افزود: در مرحله اول معلمان، تاکسیرانان و کارکنان تجهیزات پزشکی واکسینه خواهند شد. همکاران اورژانس خستگی ناپذیر و جهادی ما تا واکسیناسیون آخرین ایرانی آماده خدمت هستند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز با بیان اینکه از آغاز طرح واکسیناسیون اورژانس، سرعت واکسیناسیون افزایش یافته است، گفت: در حال گفتگو و رایزنی با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون بیماران خاص در مراکز اورژانس هستیم.

خالدی افزود: احراز هویت بیماران خاص نیازمند تاییدیه وزارت بهداشت است و این افراد پس از دریافت پیامک از سوی وزارت بهداشت باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. امروز تعداد مراجعه کنندگان به مرکز تجمعی واکسیناسیون اورژانس کشور (خودرویی، سرپایی) نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha