کد خبر: واحدهای-پخت-نان-روغنی-نسبت-به-تغییر-رست
۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
واحدهای پخت نان روغنی نسبت به تغییر رسته اقدام کنند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، غلامرضا بابایی با تاکید بر تغییر رسته واحد های پخت نان روغنی در استان، گفت: این واحدها باید نسبت به تغییر رسته خود به نان سنگک و یا بربری اقدام کنند و واحدهایی که در خواست تغییر رسته دادند اگر مجدد اقدام به پخت نان روغنی کنند تخلف محسوب و برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی به تعیین وضعیت نیروهای بازرسی آرد و نان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه کار گروه آرد و نان استان، وضعیت بکارگیری و تأمین منابع مالی برای جبران خدمات بازرسان آرد و نان تعیین تکلیف شد.

بابایی خاطر نشان کرد: در استان آذربایجان غربی 5 هزار و 95 واحد نانوایی فعال هستند که از این تعداد 750 واحد نان روغنی هستند که باید تغییر راسته داده و در زیر مجموعه اتحادیه قنادان فعالیت نمایند.

وی تصریح کرد: بر این اساس تعداد واحدهایی که در تولید و عرضه نان روغنی فعال خواهند بود در جوار آن واحد ها جهت دسترسی مردم منطقه به نان سنگک و بربری نانوایی هایی با این فعالیت ایجاد و پیش بینی می گردد حداقل برای یک هزار و 500 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی در پایان یادآوری کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی، موضوع از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما درمیان بگذارند تا در کمترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha