کد خبر: هوای-پایتخت-تا-اواسط-هفته-آینده-آلوده-ا
۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
هوای پایتخت تا اواسط هفته آینده آلوده است/ آغاز بارش‌‌های جنوب کشور از روز دوشنبه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، کبری رفیعی در تماس تلفنی در «سلام تهران» در خصوص وضع جوی پایتخت گفت: روز گذشته میانگین شاخص هوای تهران به ۱۱۰ رسید و امروز این شاخص ۹۹ می‌باشد که برای گروه‌های حساس ناسالم است‌‌.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز آسمان تهران تا قسمتی ابری و دارای غبار محلی خواهد بود، افزود: شهرستان‌های قرچک، ورامین و پاکدشت غبارآلود و در ارتفاعات، آسمان ابری خواهد بود. حداکثر دمای امروز تهران به ۱۵ و حداقل دما هم به ۷ درجه بالای صفر می‌رسد. حداقل دمای تهران در روز جمعه هم ۶ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس با پیش‌بینی توقف بارش‌ها حداقل تا اواسط هفته آینده در تهران، گفت: تا روز چهارشنبه هفته آینده شهرهای پرجمعیت آلوده هستند و احتمال رشد این آلودگی در سایر شهرها هم وجود دارد. از اواسط هفته بعد، بارش در سواحل آغاز می‌شود و مناطق جنوبی کشور از روز دوشنبه شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، افشین عبداللهیان و علی مرادخانی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha