کد خبر: هموطنان-برنامه-سفر-خود-به-مازندران-را-ب
۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  ‎با اشاره به این که با توجه به شرایط قرمز کرونایی در برخی شهرستان های استان و حجم ارتباطات بین شهری که می تواند تهدید کننده سلامت در بخش های مختلف باشد، کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خود را در معرض خطر قرار می دهند؛ افزود: از این عزیزان موکدا انتظار داریم برنامه سفر خود به مازندران را به فرصت دیگری موکول کنند.

او با بیان این که با عنایت به این که مازندران و تهران در شرایط مناسبی به لحاظ وضعیت بیماری کرونا قرار ندارند، این شرایط می تواند تهدیدی جدی برای استان های تهران، البرز و مازندران بشمار آید، اظهار داشت: عزیزان هموطن برای رعایت نکات بهداشتی در راستای کنترل شیوع بیماری و تضمین سلامت عمومی باید برنامه های سفر خود را به تعویق بیندازند.

حسین زادگان با اشاره به این که در جلسه ای که در هفته جاری برگزار می شود، محدودیت‌های ۱۳ گانه اعلام و برخی محدودیت‌های دیگر نیز ممکن است به آن افزوده ‌شود، ازشهروندان خواست در مراکز پرجمعیت قرار نگیرید و زدن ماسک و رعایت شیوه نامه‌ها را جدی بگیرند.

 استاندار بیان کرد که زمانی به توفیق در کنترل بیماری کرونا دست می یابیم که رعایت الزمات بهداشتی از سوی مردم و اعمال محدودیت ها توام باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha