کد خبر: همه-پروتکل-های-صادره-از-سوی-وزارت-بهداش
۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛ سردار "محمدعلی نوری نژاد" در جلسه ای ویدئوکنفرانسی که با شرکت جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، رؤسا و نمایندگان معاونت ها،  فرماندهان انتظامی استان ها، فرمانده آموزشگاه های علمی تخصصی و ستاد فرماندهی مرزبانی صورت گرفت به بررسی اقدامات و برنامه های پیشگیری از شیوع کرونا در یگان های ناجا پرداخت و در این خصوص دستورالعمل ها و تدابیر لازم را ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر این که سلامت کارکنان نیروی انتظامی همواره ارجح ترین اولویت ناجا محسوب می شود، گفت: در همه اماکن ناجا بایستی پروتکل های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و درمان رعایت شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: همه کارکنان نیروی انتظامی موظف هستند با حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در ماموریت ها و محل کار خود حضور یابند.

سردار نوری نژاد نقش معاونت بهداد در شرایط کنونی را مؤثر عنوان و تصریح کرد: معاونت بهداد ناجا می تواند در اطلاع رسانی و آموزش کارکنان برای مقابله جدی تر با شیوع بیماری کرونا نقش پررنگ تری را ایفا کند.

وی بر رعایت توصیه های بهداشتی و پروتکل های مربوطه تاکید کرد و گفت: نظارت بر وضعیت کارکنان در مرزها و ارسال اقلام بهداشتی برای آنان در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه سردار "محمدرضا حسینی" معاون بهداد ناجا و مدیر کل بهداشت این معاونت گزارشی از وضعیت بهداشت یگان های ناجا و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل های مقابله با  شیوع بیماری کرونا در یگان های ناجا ارائه کردند.

در ادامه نیز فرماندهان انتظامی استان های خوزستان، کردستان، سیستان و بلوچستان، مازندران و فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی اصفهان آخرین وضعیت کنترل بیماری در بین کارکنان تحت امر را تشریح و به ارائه چالش ها و مشکلات پیش رو پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha