کد خبر: همه-دستگاه‌ها-ملزم-به-همکاری-برای-اجر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ارسلان زارع در جلسه شورای مسکن استان بر ضرورت انجام تکالیف قانونی در تولید و عرضه مسکن تأکید و اظهار کرد: برای خانه دار شدن افراد مستحق و تکمیل پروژهای در دست اجرا، از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۴ هزار واحد توسط تعاونی ها در دست اقدام بوده و تعداد محدودی از آنها باقیمانده ، گفت: ۲۴ هزار واحد مسکن مهر نیز براساس هدفگذاری صورت گرفته تا پایان خرداد ماه، تکمیل و پرونده آن بسته می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام از متقاضیان در چهار مرحله اشاره و خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلات گذشته در اجرای طرح مسکن مهر، آسیب‌شناسی شده تا این فرآیند در طرح اقدام ملی مسکن تکرار نشود.

وی بر لزوم همراهی فرمانداران، شهرداران، دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک مسکن در فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و نیز اجرای طرح اقدام ملی مسکن تأکید و اضافه کرد: پیش بینی توسعه طی سال های آتی در اجرای زیرساخت های مورد نیاز در مسیر خدمات رسانی از جمله آب، برق، گاز، ارتباطات و دیگر موارد باید در ابتدا، درنظرگرفته و آینده نگری شود.

وی همچنین رحلت سردار محمدعلی حق بین یکی از شخصیت های نمونه، ایثارگر و جهادگر استان را تسلیت گفت و برای آن عزیز سفر کرده، همنشینی با همرزمان شهیدش را از خداوند متعال مسألت کرد.

در این جلسه مدیران کل بنیاد مسکن و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص دیوار حائل پروژه های ماسال و سیاهکل و نیز در خصوص مالیات تعاونی ها گزارش هایی ارائه و نیز شرکت های زیرساخت در خصوص طرح و برآورد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و شهرداری رشت در خصوص تخصیص اعتبار اجرای آسفالت معابر مسکن مهر رشت گزارش هایی بیان داشتند.

وضعیت پروژه های مسکن شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، منجیل، تالش ، رستم آباد، لاهیجان، املش، ماسال، سیاهکل، کیاشهر و کلاچای و همچنین صدور پروانه برای پروژه های طرح اقدام ملی شهرهای رشت، انزلی، لنگرود و رودسر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha