کد خبر: نیروهای-شرکتی-و-قراردادی-بیمارستان-ها
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته ناجا به فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، از فرماندهی انتظامی استان لرستان و بروجرد به دلیل نوسازی و تجهیز پاسگاه آبسرده و آیین آغاز عملیات پاسگاه جهان آباد که فردا انجام می شود، تشکر کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: تفاوتی بین نیروهای طرحی که در دوران کرونا در مراکز درمانی سراسر کشور خدمت کردند با کسانی که قبل از شیوع ویروس کرونا مشغول به خدمت بودند باید باشد، این نیروها چندین دوره تمدید می شوند و به هر نحو جذب و بکارگیری نیروهای شرکتی مراکز درمانی و همچنین قراردادی بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر کشور باید تبدیل وضعیت شوند. این خواست عمومی همه نماینده هاست که یک امتیاز به جهت خدمات این افراد در این ایام داده شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به تجمیع نیروهای آماده به خدمت در بروجرد از جمله نهضتی ها که مشمول قانون استخدام می شوند، باید نیروهای غیربومی از شهرستان بروجرد به مناطق خود منتقل شوند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha