کد خبر: نوروز-در-راه-است-به-استقبال-بهار-می-رود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹
"نوروز در راه است"  به استقبال بهار می رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما،" نوروز در راه است" امشب میزبان استاد علیرضا افتخاری خواننده شهیر کشورمان و علیرام نورایی هنرمند سینما، تلویزیون  خواهد بود.  این برنامه از شانزدهم تا بیست و پنجم اسفند 1399 هر شب ساعت 21:30 با اجرای مسعود روشن پژوه روی آنتن می رود.

مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی گفت: سال گذشته برنامه "نوروز در راه است" با محوریت تجلیل از خدمات شهروندان خدوم در حوزه‌هایی مانند خدمات شهری، آتش‌نشانی، پرستاران، معلمان، پلیس راهور و... تهیه و روی آنتن رفت و در همان سال اول گروه برنامه ساز شاهد استقبال کم ‌نظیر شهروندان تهرانی از این برنامه بود. اما امسال اتاق فکر گروه تهران شهروندی با برنامه ریزی و تدارک گسترده تر، فصل دوم نوروز در راه است را روی آنتن می برد.

عمادی تاکید کرد: هدف این برنامه تجلیل از خدمات کسانی است که بدون چشم داشت و انتظار، به مردم و شهروندان خدمت می‌کنند.

مدیر گروه تهران شهروندی در خصوص چگونگی حضور و مشارکت شهروندان برای انتخاب برتر گفت: برای مشارکت مردم و شهروندان به منظور انتخاب شهروندان خدوم، دو روش ثبت رای پیش بینی شده است که مردم می توانند هم از طریق پیامک ۱۰۰۰۰۵۴۵ به شهروند نمونه رای بدهند و هم از طریق اپلیکیشن شبکه پنج سیما در این رویداد مهم و تاثیر گذار اجتماعی مشارکت نمایند.

وی تاکید کرد: تجربه استقبال کم نظیر مردم در انتخاب شهروند نمونه را، از سال گذشته به همراه داریم و این امید هست امسال نیز با پیش بینی راه های ارتباطی متنوع، مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی شاهد باشیم.

عمادی افزود: در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود و بینندگان می‌توانند کد شهروند مورد نظرشان را به سامانه پیام گیر یا اپلیکیشن شبکه پنج ارسال کنند تا از این طریق در انتخاب 10 شهروند برتر پایتخت سهیم باشند. همچنین به کسانی که در این رویداد مهم اجتماعی مشارکت می کنند، به قید قرعه جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

عمادی در پایان افزود: این برنامه مانند سری قبل، هر شب علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر، ورزش و ... است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha