کد خبر: نه-به-منچسترسیتی؛-آلابا-به-بارسلونا-یا
۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، در روزهای گذشته این خبر انتشاریافت که تیم فوتبال منچسترسیتی علاقمند است داوید آلابا را به خدمت گیرد.

روزنامه اسپورت، چاپ اسپانیا که برای نخستین مرتبه این خبر را درج کرد، نوشت پپ گواردیولا  برای ساختن تیم فصل آینده بر رفع تمام ضعف‌های خط دفاع تیمش تاکید داشته و برای این منظور خواهان به خدمت‌گیری « آلابا»‌ از بایرن است.

این نشریه افزود: به باور مربی صاحب سبک سیتیزن‌ها «آلابا» در کنار بازی در پست مدافع کناری، قادر به انجام وظیفه در تمام نقاط خط دفاع بوده و حتی در خط میانی نیز می تواند بازی کند. گواردیولا در سال‌های 2013 تا 2016 مربی بایرن بود و با مدافع اتریشی همکاری کرد. آلابا نیز در آکادمی مونیخی‌ها رشد کرده و با این تیم به افتخارات بیشماری رسیده است.

طبق گزارش امروز روزنامه بیلد آلمان، آلابا به هیچ‌وجه قصد رفتن به انگلیس و بازی برای سیتیزن‌ها را ندارد.البته او به فکر انتقال به تیمی دیگر است و برای این منظور احتمال حضورش در یکی از دو تیم اسپانیایی  بارسلونا یا رئال مادرید وجود دارد.

همانگونه که نشریه آلمانی خبرداد، مدافع ملی‌پوش و 27 ساله به اطرافیانش گفته به منچسترسیتی نخواهد رفت و علاقمند به کار در یکی از دو تیم بزرگ اسپانیاست.

در فصل جاری، وی 28 بازی برای مونیخی‌ها بازی کرده که یک گل زده و 2 پاس گل نیز داده است.سایت ترانسفرمارکت ارزش وی را 65 میلیون یورو تخمین زده است.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha