کد خبر: نماینده-تام-الاختیار-وزیر-در-مدیریت-بی
۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۰

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

استاد ارجمند

جناب آقای دکتر فریدون نوحی

باتوجه به سوابق ارزنده علمی و اجرائی جنابعالی بدینوسیله بعنوان "نماینده تام الاختیار وزیر در مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی" منصوب می شوید.

بدیهی است باتوجه به تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم شیوع در استانهای خراسان شمالی و جنوبی بر مراکز درمانی مشهد مقدس، در صورت نیاز مداخله اجرائی جنابعالی در استانهای مذکور در مدیریت بیماری اعمال خواهد شد. ضروری دیدم جهت همراهی و استقرار تیم مدیریتی مورد نیاز با جنابعالی افراد ذیل نیز در استان مستقر گردند .

1-    جناب آقای دکتر گویا به عنوان کارشناس و مدیر برجسته اداره کل مبارزه با بیماریها که با تجربه طولانی در مدیریت بیماری های واگیردار بخصوص در استان خراسان رضوی می توانند حضور موثر داشته باشند و برنامه ریزی و نظارت در امور خراسانهای شمالی و جنوبی به اضافه آنچه در خراسان رضوی مدیریت می شود توسط ایشان بسیار کارساز خواهد بود.

2-    جناب آقای دکتر طالبیان از معاونت محترم درمان که ایشان نیز به عنوان یکی از مدیران با تجربه و کارشناس مسلط بر امور درمان ، سرکشی و نظارت و رفع کاستی های بخش درمان را مدیریت خواهند کرد.

3-    جناب آقای دکتر سعید لک از معاونت محترم پرستاری جهت بررسی مسائل مربوط به مراقبت های پرستاری در گروه حضور خواهند داشت.

4-    آقای محمد اندرزی نماینده معاونت محترم پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع جهت حل و فصل امور مالی و پشتیبانی هم¬آهنگی لازم را انجام خواهند داد.

انشاءا... تعالی روسای محترم دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین استاندار محترم خراسان رضوی و استانداران ارجمند خراسانهای شمالی و جنوبی و دیگر مقامات مذهبی، فرهنگی و اجرائی حداکثر همراهی را با جنابعالی خواهند داشت.

توفیق حضرتعالی و تیم همراه و همکاران ارجمند استانی را در مهار هرچه زودتر بیماری از خداوند بزرگ و با برخورداری از عنایت حضرت ثامن الحجج (ع) آرزومندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha