کد خبر: نمایشگاه-بین‌المللی-صنعت-برق-و-آب-و-فا
۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰
نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ايران آغاز به‌کار کرد

به‌گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ايران که دارای مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا است از 23 تا 26 دی‌ماه جاری در 10 سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع برگزار می‌شود.

صبح امروز وزیر نیرو همراه با معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و آب و فاضلاب کشور و تعدادی از میهمانان خارجی این نمایشگاه را افتتاح کرد.

در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است. بازدیدها از اين نمايشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه‌ها که با حضور جمعا 275 شركت داخلي و خارجي بر پا می‌شود، 200 شرکت‌کننده در بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق ايران و بیش از 75 شرکت‌کننده در شانزدهمین نمایشگاه تخصصي بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران حضور دارند.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب، برق و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha